| - Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
- Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
- Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail office@dancotrade.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand Formularul de Contact.
- CLIENTUL, in calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, in caz contrar existand posibilitatea de a pierde garantia.
Garantie comerciala. Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului. Garantia de conformitate. Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator. In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare. ATENTIONARE SPECIALA! Atragem atentia ca, uneori, datorita manipularii incorecte a coletelor de catre firma de curierat, produsul/produsele pot ajunge in stare defectuoasa. Daca acest lucru se intampla, va rugam sa intocmiti, impreuna cu reprezentantul curierului, un proces verbal de constatare deficiente si sa ni-l aduceti la cunostinta urgent! In lipsa acestui proces verbal, orice reclamatii ulterioare nu pot fi luate in considerare de catre firma de curierat, si, implicit, de catre noi. |